Next-Level.pl
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu
Zwroty i reklamacje

Zasady zwrotów i reklamacji na Platformie internetowej www.next-level.pl

Zwrot Produktu

Naszym celem jest Twoje zadowolenie, dlatego gdy zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, masz prawo do jego zwrotu w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki, zgodnie z przepisami o prawach konsumenta.

Jak zwrócić produkt?

  1. Poinformuj nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy zakupu, wysyłając wiadomość e-mail na adres: sklep@next-level.pl lub listownie na adres rejestrowy Next Level Care Sp. z o. o.
  2. Spakuj produkt w sposób zapewniający jego bezpieczeństwo podczas transportu.
  3. Do przesyłki dołącz wypełniony formularz zwrotu oraz jeśli posiadasz dowód zakupu (paragon lub fakturę VAT).
  4. Odeślij towar na adres:

Biuro PARTIM PL14258

MZ-Store S.A.

Cypriana Kamila Norwida 47

84-240 Reda, Polska

 

Prosimy pamiętaj, że zwrot jest możliwy tylko wtedy, jeśli produkt nie był używany i nie został w żaden sposób uszkodzony. Zwrot pieniędzy następuje niezwłocznie po otrzymaniu zwracanego produktu, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych.

 

Reklamacje 

Dbamy o najwyższą jakość oferowanych produktów, jednak jeśli zakupiony produkt posiada wadę lub nie spełnia Twoich oczekiwań z uwagi na niezgodność z umową, możesz zgłosić reklamację w prosty sposób.

Jak złożyć reklamację?

Reklamację możesz zgłosić drogą mailową, pisząc na adres: sklep@next-level.pl

W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy uwzględnić:

  • Imię i nazwisko 
  • Adres zamieszkania, adres e-mail oraz numer telefonu
  • Numer zamówienia
  • Szczegółowy opis produktu oraz zgłaszany problem.
  • W miarę możliwości zdjęcia przedstawiające wadę produktu

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania kompletnej dokumentacji oraz produktu, jeśli jest to konieczne do jej rozpatrzenia. O wyniku reklamacji poinformujemy Cię drogą mailową lub w inny wskazany przez Ciebie sposób.

Pamiętaj, aby zgłosić reklamację niezwłocznie po stwierdzeniu wady produktu.W przypadku reklamacji wynikających z uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu zachęcamy do dołączenia protokołu szkody spisanego z kurierem oraz zdjęć dokumentujących uszkodzenia.

Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji i zwrotów znajdują się w naszym regulaminie platformy internetowej.

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl