Zasady zwrotów i reklamacji w sklepie www.next-level.pl
Dane firmy: Next Level Care Sp. z o.o.
Adres do zwrotów: Jana Nowaka Jeziorańskiego 42/14, 03-982 Warszawa
Odstąpienie od umowy
- Klient, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do jej odstąpienia w terminie 30 dni bez podania przyczyny, licząc od dnia wydania Towaru (to jest objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta bądź wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik). Do zachowania tego terminu wystarczy oświadczenie wysłane przed jego upływem do Usługodawcy.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony oświadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
- Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie w terminie 14 od dnia, w którym nastąpiło odstępstwo od umowy. Towar należy zwrócić na adres podany przez Usługodawcę.
- Klient ponosi koszty zwrotu Towaru, zgodnie z cennikiem przewoźnika, przy pomocy którego dokonywane są zwroty do Usługodawcy.
- Zwrot płatności jest dokonywany za pomocą takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W przypadku płatności elektronicznych Klient wyraża zgodę na zwrot płatności na rachunek bankowy, którego numer zobowiązany jest podać na żądanie Usługodawcy, mające związek z procedurą odstąpienia od umowy.
- Usługodawca ma prawo wstrzymać się z dokonaniem zwrotu płatności do czasu otrzymania Towaru lub dostarczenia Usługodawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Procedura reklamacji
- Podstawa i zakres odpowiedzialności usługodawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone w szczególności ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
- Zawiadomienia o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenia odpowiedniego żądania można dokonać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@next-level.pl lub też pisemnie na adres: Next Level Care Sp. z o.o., Jana Nowaka Jeziorańskiego 42/14, 03-982 Warszawa
- Gdy jest to możliwe i niezbędne dla oceny niezgodności Produktu z umową należy go dostarczyć na adres: Next Level Care Sp. z o.o., Jana Nowaka Jeziorańskiego 42/14, 03-982 Warszawa
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.
- W przypadku Produktów objętych również gwarancją Usługodawca informuje, iż gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
- Klient traci uprawnienia z tytułu niezgodności Produktu żywnościowego z Umową Sprzedaży, jeżeli nie zawiadomi o tym Sprzedawcy niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży, jednak nie później niż:
6.1.w terminie 3 dni od dnia otwarcia opakowania w przypadku Produktu paczkowanego w rozumieniu art. 2 pkt 15 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o towarach paczkowanych (Dz.U. Nr 128, poz. 1409):
6.1.1. oznakowanego terminem przydatności do spożycia lub datą minimalnej trwałości, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz.U. Nr 63, poz. 634 i Nr 128, poz. 1408 oraz z 2002 r. Nr 135, poz. 1145 i Nr 166, poz. 1362);
6.1.2. dla którego nie określa się daty minimalnej trwałości albo terminu przydatności do spożycia
6.2. w terminie 3 dni od dnia sprzedaży lub otrzymania Produktu – w przypadku Produktu sprzedawanego luzem, odmierzanego w miejscu zakupu lub dostarczanego do miejsca zamieszkania Klienta.
6.3. Zawiadomienie o stwierdzeniu niezgodności z Umową Sprzedaży powinno nastąpić nie później niż przed upływem daty minimalnej trwałości Produktu lub terminu jego przydatności do spożycia. Warunek ten nie odnosi się do Produktów wymienionych w pkt. 8.1.6.1. Regulaminu, dla których nie została ustalona data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia.
7. Każdy Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Tryb tych procedur i ich zasady są dostępne w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów do tego uprawnionych. Lista podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php. Klient chcąc złożyć skargę, może to zrobić za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR http://ec.europa.eu/consumers/odr/.